Followers

Isnin, 30 Mei 2011

khAS bUAt aRIssA yang dirindui...

masuk hari ni dah 4 hari dah arissa xda..rindunye mama dgn papa tau..
hari pertama tu..bolehlah lagi mama dgn papa berebut seluar arissa yang xbasuh lagi..
duk lawan cium bau seluar busuk arisa tue...hehehe..tp masam-masam wangilah bau baby..

malam tu mama bawa masuk sekali tidur dgn seluar arissa....heee mesti korang kata aku ni pengotor kan..
lantaklah ape org nak cakap..tp besok pagi tu hari sabtu..hubby aku suh buhlah dalam mesin sekali dia nak basuh baju semua...so terpaksalah mama bagi kat papa..kebersihan anak kena jaga juga doh..nanti kena kurap plak..

tapi dalam2 duk rindu tu sempat lagi mama dgn papa jalan2 kuar gi Jalan Tar..hehehe...arissa jgn marah mama dgn papa..marah acik intan.dia yg ajak teman..papa tu bukan leh tinggal nak ikut je kerja..tp kalau ada arissa pun 2 3 kali mama nak pikir bawa arissa..sbb panaslah cuaca skang ni..lagi pun anak mama ni sensitif,sikit2 nak sakit..skang pun sakit lagi duk umah tok nye pun..ulser kat mulut tu pun xlega lagi... kan skang cuaca xmenentu,kejap panas kejap sejuk..tulah puncanye jd penyakit macam2, harap2 minggu depan mama gi umah tok..arissa dah baik ok..eeeiiii rindu giler lah..tiap2 hari mama dgn papa teringat tau,acik intan pun rindu.kata sunyi lah umah xada arissa

terasa siott klau anak xda kat umah..terpaksa lah gi anta balik kampong nukan sebab dia sakit..sebab hari rabu hingga jumaat minggu ni aku kena gi Kursus team Building kat Tekam Plantation Resort...dekat je dgn umah tok arissa,,tp mama dlm kursus susahlah nak curi2 gi jenguk arissa..hari jumaat nanti terus mama gi kat arissa k..

sambung balik untuk hari ketiga ketiadaan arissa di rumah,,,uishhh..hari berehat sedunia,lagilah terasa sunyi + bosan ok...mama ngan papa xtau nak wat ape...nak kemas umah pun..umah dah bersih sbb xda org nak menyepahkan barang,so apa lagi wat taik matalah keja kitaorg kat umah..hahaha..xsenonoh betul lah mama ni lah...kalau arissa ade duaploh empat jam kena layan dan duk menempek je dkt arissa..mana leh jauh2..sampai skang duk umah tok dia pun macam tu..tok dia kena heret je kemana2..dalam bilik tut tut pun kena bawa...uishh tu masa kecik2 je lah..skang dah pandai main,janji ada org kat sbelah

ohh...arissa..hari ni mama kebosanan juga..nasib ada blog ni menemani mama...kalau x pagi2 mama kena anta arissa kat taska..kalau x sah lah kul 9 pagi baru nak masuk opis..punch kad sbelum matahari naik,masuk opis dah nak tengahari lak tu..hehehe..memang terasa gila lah..semua org hairan tgk aku pagi2 dah makan kat tempat aku..klau x kul 9 ke atas baru nak bekfes,jgn korang hairanlah pagi2 aku dh blogwalking tau..minggu ni jelah...minggu depan anak aku dah balik yerkk...

sebenarnya xsabar lah hari ni berlalu..rasa mcm lambat je semua..nak wat ape pun xda mood..anyway i miss u,my little girl..comei geram tau kat pp arissa nak cubit2 nak cium peluk kuat2..


skang dah kempis ckit pipi tu..muka dah panjang ckit..dah asyik demam je..susut lah pipi tukan..badan duk tera tu gak..heehehe..sesedap peluk


yang ni je lah pengubat rindu mama....hari2 tgk video arissa.. korang nak tgk
kelakar bila tgk kerenah budak-budak ni kan..sampai mama dgn papa gigibiru lah nak tgk video arissa time kerja nanti,,leh layan rindu jap..

ala...xboleh nak upload video lak..berat sgt kot..xpelah kita layan gambar je lah yerk..

budak ni juara guling di rumah...jatuh katil pun dah banyak kali juga


tukang menyepahkan umah pun serah pada dia juga lah...mmg dia pakar dalam bidang ni


kaki berjalan pun no.1..kalau dah habis benda dia mengemas,,dah xda keja lain dah kan..dah bosan gila..lepas tu ajak papa dia lah kuar jalan..masa tu dia wat hal lah dlm umah..hohoho dh paham dah sgt

ni time mood baik..boleh je main sorang2...'don't disturb me,ok'

post by :

3 ulasan:

mawar (^_*) berkata...

alololo..bdk chubby ni xde rupe nye....cian mama n papa kerinduan dkt bdk chubby ni =)

neway, selamat ber team bulding ye ekin.... =)

ekin mahmud berkata...

@mawar(bukan nama sebenar)
yelah..budak chubby tu tgh bergumbira dgn tok dan tokwan dia..
yelah,selamat tamat team building tu dgn cepat...huhuhuu

mawar (^_*) berkata...

huwaa...siap ltk bkn nama sebenar lg tu =p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...