Followers

Isnin, 14 Mac 2011

Friday Lunch Dekat Restoran Nasi Minyak

Address: Restoran Nasi Minyak. Street: No 13 G Jalan Reko Sentral 6,; City: Kajang
hint: jalan nak gi hentian kajang (lot kedai baru)




Price : RM27.80

ikin makan Nasi hujan panas AYAM MERAH...hehehe
ini yang favourite ni dgn acar timun,mmg i suke

My Hubby order Nasi minyak KUZI KAMBING..
huih harga mahal ckit dari ikin order...nama pun kambing kan

air kitaorg order jus durian belanda dgn jus tembikai
fresh punya dari ladang...mmg sedap

ergghhhhhhhh.....dah kenyang,licin kitaorg makan
lapar gila lepas merayau-rayau dalam bangi cari bank wa kuar duit asb..
last2 gi pejabat pos je...hahaha
waktu lunch mmg sesuai makan nasi minyak
macam gi makan kat tempat kenduri je tp yang ni kena bayarlah..xleh nak mkn free


if nak try ni alamat nye...
selamat mencuba ye..
ikhlas dr mulut dan perut boleh tahan dan sedap..

Address: Restoran Nasi Minyak. Street: No 13 G Jalan Reko Sentral 6,; City: Kajang

post by :

3 ulasan:

Fadzli Amir berkata...

Salam kenal...amboi2 bestnya...pagi2 tengok makanan2 ni...terus rasa lapar la pulak...hehe

Edy Zaidi berkata...

pagi2 tgk gambar makanan terus lapar..huhu

ekin mahmud berkata...

@Anak Haji Amir
salam kenal juga...sowy lambat reply..blogger xpeka tgk ngomen org..hahaha..tulah kurang kena ngomen tu..sila marah kat saya klau xbals yerk,

@edy
jemput2 makan kat sini..tp leh tgk je,nak mkan gi sendiri beli yerk di restoran nasi minyak jln reko(promote lah plak)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...