Followers

Rabu, 8 Jun 2011

Bercekerama di Tekam Plantation Resort

hai...lama sudah xberblog kan...minggu lepas aku gi team building bahagian aku anjurkan...
tulah kisahnye aku terpaksa tinggal anak aku kat kampung..kalau korang ade baca entry ni
macam lah ada ramai yang baca ekk...hhuhuhu

ok anywayy..aku nak ceta sikit pasal pengalaman pahit manis suka dan duka bersama kawan-kawan baru kenal and dah lame kenal dan tak lupa gak bersama trainer-trainer yang sporting dan banyak support dari belakang'
hahahaha...panjang sungguh muqadimah ni

jom kita santai2 tgk gambar aku dan seangkatan dengan aku gi bercekerama di Tekam Plantation Resort..
hehehehehehe

Hari Pertama


aku duduk belakang lah juga coz datang lambat...muahuahua
tulah tak tanya org kena tunggu kol bape...aku ingat kan check-in petang bertolak petang juga..
nasib aku suh hubby aku hantar juga pagi tu..kalau x kena gi naik keta sendirilah gi pahang..

tapi bukan aku je sorang lambat ada lagi yang xnaik bas lagi...kami kena pi tungggu diaorang kat tol gombak plak..mmg time ni bertolak lambatlah..sampai pun dah lambat


lepas tu kami berhenti kat petronas LPT sebelum dari genting sepah...
berhenti beli jajan je..wat kunyah2 dalam bas

Pukul 2.30 petang kami baru sampai ke resort...inilah rupenya




sampai2 je ingatkan boleh terus je check in masuk bilik...nak berehat...'
rupe-rupenye cleaner baru nak kemas bilik-bilik kami...coz budak2 uitm baru je check out dari resort
so kena lah tunggu kat lobi dulu
sambil2 tu ape lagi possing lah dulu..
kami semua mmg camewhore






budak 2 orang yang cun ni...urusetia kami..diaorang lah yang handle kursus kami selama 3 hari kat sana
(cunkan...dua-dua dah kawen)


kami dibilik kan dengan lain-lain unit..biasalah nama pun kursus
kenalah berkenal-kenalan dengan lain2 staf kan
klau tak, tak meluaslah minda ni..asyik terperuk dengan org yang sama je
mula2 aku disatukan bilik dengan unik PIK tapi nak tukar bilik nak duk dengan kawan dia sbb kongsi barang katanya...so aku duklah dengan partner dia yang lagi sorang..kiranya tukar sama sukalah ni
aku xkisah orangnye...sape2 pun aku leh masuk...aku duk dengan sister Kap..

nilah orangnye...baik...best sangat duk dengan orang-orang veteran ni
banyak pengalaman korang tau
heehehhee...
aku belajar solat jamak dengan sister lah...dah macam emak sendiri lak

satu bilik duduk 2 orang je...actually kami dapat bilik superior..
besar punye...




aku tidur katil single je..ikut saiz badan masing-masing yerk

sempatlah rehat setengah jam..kul 4.oo petang semua kena berkumpul kat depan lobi
nak berkayak plak...uishh besttt

sebelum tu kena asingkan kumpulan dulu coz malam gala nanti kena wat persembahan kumpulan kata urusetia tu.. trainer tu mengasingkan kami dengan mengikut BERAT BADAN


4 kumpulan berat badan dari kiri gemuk sihat dan mantap, sederhana gemuk, sedang-sedang, dan paling kanan kurus dan cantik...heheheh pandai-pandai tambah

so inilah kumpulan aku bila dibahagi jadi 4 kumpulan yang sama rata SAIZ BADAN



sudah sampai masanye kita berkayak plak..
yang ni sukarela je dan sesuka hati nak nek bape kali pun
tak da paksaan k
sape yang tak cuba tu mmglah rugi sesangat


kalau xpandai berkayak mmglah jadi macam ni..terkandas kat semak..
semua pakat gelak kat kak temah..kecuali aku(hehehhehe)
gelak kan orang sangat kan..tengok aku drive kayak macam ne


terror tak... kami mmg dah pro dah


bawa laju nasib xkena saman

nak parking ni memang kami kena repeat test banyak kali...heheheh
-fill-

lepas berpeluh berkayak..basah kena air tasik je..hehe
kami gi treasure hunt plak

bersambung ke episod ke dua ok
sbb xleh nak upload gambar plak dari tadi




post by :

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...