Followers

Isnin, 3 Oktober 2011

Macaroni goreng untuk Potluck Opis

Jumaat yang lepas opis aku ada wat potluck sempena tamat bulan Syawal...rasa-rasa aku..hehehe
suka ati je nak letak namakan...aku rasa ye kot...sebab bulan Syawal tu semua pakat duk puasa nam..
so tarikh 30 September jugalah jadi pilihan nak wat pot luck..
aku tak tau nak wat apa...tapi aku terpikir nak wat makaroni goreng..
nama macam jamuan raya...tapi aku bawa menu ala2 western..hehehe

ok ni lah makaroni i.. pagi-pagi sebelum subuh lagi i bangun wat tau untuk kawan-kawan kat opis semua




 bahan-bahan semua ni malam tu aku dah sediakan siap-siap dah..
pagi tu bangun terus goreng je




ni tinggal sikit untuk PAPA (laki aku) tapi dia ni bukan suka sangat makanan-makanan macam ni
last-last balik petang tu aku juga yang perabiskan...keh keh keh
kalau kat Perlis ni banyak ni goreng memang tak cukup lah..

sekian..jumpa lagi







post by :

1 ulasan:

Wawa T berkata...

nampak sedap.. nati share resipi ok. wawa buat tak pernah menjadi.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...