Followers

Selasa, 11 Januari 2011

giveaway dari edy~'' TQ E.D.Y




huh...lama aku xupdate n3 ni coz bz sgt2 duk pesah anak manje aku tu..
kat cni aku nak kongsilah apa aku dpt masa aku menang cabutan bertuah dr edy..
hehehe...dah lama dah dapat,bulan 12 tahun lepas tapi baru nak wat n3 nie
xsangka juga blh dpt hadiah yg aku nak tu...
thanks byk2 org yang sponser hadiah ni dan xlupa org yang anjur contest nie..
peace tqvm :D

klau boleh wat lah lagi contest mcm ni..nak bagi penuh peti ais aku dgn fridge magnet
hahaha...(tamak nye) satu tu je dpt hadiah,,yang len aku beli..tp yang org bagi tu lah yang nampak cantik kan..





post by :

2 ulasan:

E.d.Y berkata...

sampai gak hadiah tu

ekin mahmud berkata...

a.ah edy....
terima kasih...
cantik sgt give away tu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...