Followers

Khamis, 28 April 2011

Anak Buah Baru 21.4.2011

Assalamualaikum...hai semua
ni n3 basi...hahahahhaa
dah lama dah dapat gambar ni tapi baru nak wat n3 ni
ni lah muka anak buah saya nama dia Nurqaseh damia
comel tak ikut sebiji macam bapak dia kan
orang tua2 dulu kata kalau ank pompuan ikut muka bapak dia...sejuk kan..
baguslah..


tapi anak aku ramai kata ikut muka mama dia..nak tau tgk sini Nur Adriana Arissa
makna nye panas lah...
apa yang panas...hahaha wat2 taktau lak..
tapi kalau tgk betul2 muka aku dgn hubby aku lebih kurang sama je
tulah muka anak kami jadi mix macam tu...hahaha
tul x??


kesimpulannya kita ambil panduan je apa org tua2 dulu cakap..
tp family aku bahagia je, dah nak masuk 2nd anniversary dah..bulan 6 nantilah
sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula suami isteri...

mood: bersimpulan bahasa plak...

post by :

4 ulasan:

nabilah_2908 berkata...

comel..!! :)

sy pun dengar mcm tu juga...macam2 kan... ;)

Yan berkata...

panas tak panas.. tak de makna nya tu lah ekin. yang penting didikan kita nanti tu..

ekin mahmud berkata...

@nabilah
thanks nabilah..
manusia ni mmg suka wat andaiankan..
huhuhu

@kakyan
a'ah betul tu cakap kak yan
ekin setuju sesgt..

fadlisabri berkata...

visit here frm Egypt~

http://coretanfadlisabri.blogspot.com/

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...