Followers

Khamis, 28 April 2011

Baru tau Arissa Xnak makan Carrot !!!

Assalamualaikum...
hai kawan2..lama plak kita xmengepostkan entry

sekian lama aku duk bagi arissa makan bubur..huhuuhu
ayat tak boleh tahan..
nak ceta je aku baru tau yang anak aku xmkan lobak merah..
sejak dua menjak dia pandai menjelir lidah dia klau dia xnak makan benda tu..
terpaksalah aku buang apa yang ade dlam mulut dia..
apalah anak mama ni susah2 mama dah masak xnaka mkan lak..

nilah bubur yang aku masak, nampak sedap kan..tp sayangnye buang begitu aje..
sapa nak makan papa dia pun xmakan carrot..bapak borek anak rintik lah tu
nguekkk...keh keh keh

Bubur ikan bilis dan Carrot



post by :

1 ulasan:

mawar (^_*) berkata...

ermmm...dapnye bubur tu..arissa, aunt nk sket blh =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...