Followers

Selasa, 1 Mac 2011

thank-u very much :D


pagi2 dah org bagi hadiah kat kita..dari sabah tau,hehehe
boleh wat pilihan lak tu..pilih gelang kristal atau brooch mutiara
mula2 dah pegang gelang,siap pakai lagi...tp pikir2 gelang ni aku pakai kejap je..
lepas tu simpan lah dalam box sampai bersawang..bila dah buka malas nak pakai balik..
hehehe...last2 aku pilih je brooch mutiara dia..cantik gak..tiap2 hari aku leh pakai gi keja..

P/S: terima kasih kat kak su..suka sgt dapat ole2 dari sabah


post by :

6 ulasan:

Ieda Al-Habsyi berkata...

best2 :)
SENARAI KOSMETIK YANG MEMBAHAYAKAN JANIN

syafiQakarim berkata...

alahai..best nye dapat.
nak juga ;p

Edy Zaidi berkata...

wah..best tu...dapat mutiara...

edy ada butang baju mutiara dari sabah, tp dah ilang...:(

ekin mahmud berkata...

syafi: :P hehehe

ekin mahmud berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
ekin mahmud berkata...

edy: ala ciannye..mesti rase sedihkan bila kita ilangkan hadiah org bg kat kita

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...