Followers

Selasa, 14 Disember 2010

Jalan2 & tido2 di Cameron Highland...hahaha



lama xupdate blog ni...pergi lama dah cameron ..dr minggu lepas lagi
tp ni lah ade masa nak update blog aku
jom kita melayari gambar2 gi cameron..hhuuuhu..
pakai sweater siap2 kot2 lah tetiba terasa sejuk bila tgk gambar ni..kui2..(gurau je)

aku tidor kat sana tp gmbar dlm hotel aku lupa nak amik
aku tidot kat hotel country lodge
ni gambar dia..sumber dr google

ni gambar luaran je...dlm dia cantik..selesa sgt (sbb tidor 2 org je)

makan2 dulu kat warong sup utara tepi jalan






cantik kan pokok buluh je mcm2 style ade
tp xbeli pun

nyum2 masa ni makan steambot kat kawasan tanah rata sebelah hotel De'La Ferns




kat taman rama2 pun ade turtle..hehehe
monster punye.masuk kenalah byar rm5 satu kepala





tgklah pokok kaktus ni besar dr kepala aku..nasib x tercucuk muka aku masa tu
masa kt cni aku shopping sakan pokok bunga dia...aku beli bunga ros

kat tmn rama2 ni, ayam itik pun ade klau korang nak tahu
hahahaa...ular, cicak,mcm2 jenis cicak ade..katak pun ade gak..xsnap lak gmbar
takut melompat lak katak tu







post by:-

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...