Followers

Khamis, 11 Ogos 2011

xpernah selama berminggu aku xupdate blog ko tau..



Assalamualaikum kawan-kawan.....

mesti korang duk heran apasal ikin ni xtukar-tukar lagi entry ni...
duk picture depan muka tupperware lagi..(apahal bajet dah lari skang ni kan, kos hidup makin nek, bonus yang dapat pun xlepas nak beli apa2) hehehehe...macam aku bonus habis lah nak guna untuk service mejor kereta nanti..

berminggu jugakan aku xupdate sebabnye busylah sekarang kat office...makin dekat bulan puasa hari tu bukan makin sikit kerja..makin menimbun kerja den tau, ni kerja dari awal puasa ni xhabis2 lagi ni... sebab lepas puasa ni ramai yang bercuti raya lama sangat kot..tu duk pulun wat kerja dari sekarang...macam2lah nak kena update tau,blog ni je tak terupdate...

sebenarnye ade je masa buka internet ni...tp just blog walking je...senang cerita tak de idea lah nak update..hehehe


banyak benda dan banyak kisah lah aku lalui sepanjang bulan ramadan ni...exspecially nya kisah anak ku yang bam bam ni...tapi tak tau nak mula cerita macam ne...hehehehe


tapi lepas ni memang aku ade ceta untuk korang..di samping busy kat opis ade benda lain yang aku tengah selesaikan...wait ok...(alah macam le ada orang baca blog ni kan)


macam kena je sempena bulan puasa ni blog aku pun berpuasa...tapi ari ni baru nak berbuka puasa na...hahaha..just kidding k

ok bye...jumpa di lain hari (tak tau bila lah plak nak update kan)........
post by :

Tiada ulasan:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...